Våra kunder och deras drivkrafter till köp
Basefacts erbjudanden passar de som vill utveckla sin verksamhet ”utifrån och in” och verkligen på allvar vill förstå sina mottagare (kunder, personal). En annan sak som är gemensamt för våra kunder är att de inser att det finns mycket tid att spara genom att ta reda på sanningen. Våra kunders vanligaste drivkrafter till att anlita Basefact? Läs här…
Sagt av några kunder
”Basefact har hjälpt oss att förstå våra kunders behov bättre. Tankar, idéer och synpunkter kunder har om sin leverantör är inte alltid dom mest bekväma att behöva konfronteras med. Basefact har hjälpt oss att se våra kunders öppna, tydliga och raka svar som en vilja och engagemang, som vi skall se som möjligheter och inte kritik! Basfact förstod snabbt vårt behov och våra målsättningar, och levererade med stor tillfredsställelse enligt våra förväntningar.
Erik Larsen Marknads & Försäljningschef, Linkon AB
”En mycket nyttig insats som givit oss ny värdefull information om hur våra kunder resonerar och vad vi kan bli bättre på. Basefact´s kundanalys är ett mycket bra exempel på nya innovativa tjänster som har en tydlig paketering med värdefullt innehåll.”
Peter Frodé, försäljningschef Portals & Content Mgm., WM-data AB/Logica
”Vi valde att med hjälp av Basefact trimma vår säljorganisation… så nu är vi förberedda.”
Thomas Liljenberg, vd, Byggadministration Harald Olsson AB
“Vi ökade omedelbart förståelsen för vad våra klienter önskar, med hjälp av kundanalysen! En utmärkt leverans av Basefact som verkligen är användbar. Nu vet vi vad vi skall lägga krutet på.”
Claes Söderström, fd vd, MAQS Advokatbyrå